måndag 13 februari 2012

Grattis vinnare!!


Vilken succé utlottningen blev! Drygt 70 stycken glada deltagare, tusen tack snälla ni. Hoppas några av er har hittat hit och kommer stanna kvar.

Nu har jag iallafall brottats med att hitta 3 vinnare (tog hjälp av slumptalsgenerator), puh, vilket jobb!

Jag går direkt på pudelns kärna. Jag ber vinnarna maila mig sina adresser på info(a)tefrossa.se snarast så jag kan posta till er idag helst.

Dessa vann:

Första pris (stor fanfar!!!) går till:
'
'
'
Ingrid med bloggen Mamma till Zelda

Grattis Ingrid, du får Valentine's Blend!

*

Andra pris går till:
'
'
'
Jessica Hellström (utan blogg)

Grattis Jessica, du får burken Rosor!

*

Tredje pris går till:
'

'
'
Liselotte med bloggen Liselottes Blogg

Grattis Liselotte, du får 100 gr Valentin, grönt te!

*


Vad kul det är med tävling ändå. Det blir sån liv och rörelse här på bloggen och på Facebook. Vi får snart ha en ny tävling känner jag. Så känn er inte snuvade, ni som inte vann.

Ni får ett litet "tröstpris" här... nämligen 10% rabatt på ett köp IDAG hos www.tefrossa.se. OBS! Rabatten gäller endast IDAG, den 13 februari! Ange koden:

Valentin12

i rutan för rabattkoder.

Happy tea-shopping!


6 kommentarer:

Olelsi/Nettan sa...

Grattis till vinnarna!!
Ha en bra dag!!

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Ps; Jag kommer tillbaka runt lön och kikar in på din butik.

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Åhh vad roligt, tack så jättemycket! Mejlar min adress till dej strax :) Varma hälsningar, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

hugan sa...

Grattis!



Har gett upp tävlingar, de enda jag vunnit har varit hos dej!! Men det var innan alla andra kom i vägen för mitt vinnarstråk :)
Jättefint erbjudande, tröstpris jag fick ändå! Ska genast klicka in för att se om mitt vita te kan skickas upp till mej ;)

Anders sa...

Grattis till vinnarna :-) och ha en bra alla hjärtans dag i morgon!

anderslukas@hotmail.com

Ninja sa...

Grattis till dem!

liselotte sa...

Tack så jättemycket, ska maila nu direkt. Ha en bra dag! Liselotte