måndag 14 februari 2011

Avstängd, bortmotad, utestängd...


Hoppas alla har och har haft en riktigt skön Alla Hjärtans Dag!
'
Jag är här på nåder, lånar sonens dator. För på min egen dator är jag bannlyst att använda Blogger, vet ej varför?! Felsökning har pågått i drygt en vecka. Någon som har något tips?
Nåväl, jag tänkte tipsa om en tävling där man kan vinna ett TEFROSSA-kit. Tävlingen pågår hos Millah och ni hittar den här. Passa på!
'
Den söta tesilen har precis kommit in i butiken. Den heter Love Spoon och ni hittar den här.
'
Nu skall jag fortsätta förberedelserna för kvällen Alla Hjärtans Dag-middag!
'
Återkommer förhoppningsvis snarast möjligt!

3 kommentarer:

Lisa sa...

Hej! Tittade in och vill bara säga att jag gillar din nya bloggbakgrund! Så fin :)

Synnøve. sa...

Inget vidare det där.
funderar på om du kommit åt nått som spärrar dig mot att komma in på blogger....
Ska fundera lite igen :))
Kramen från nabolandet.

Susanne sa...

Ville bara kika in för att önska en bra dag..kram Susanne