måndag 17 maj 2010

Vinnare i Göteborgstävlingen

Carolina har dragit tre vinnare som får varsinn påse av det goda Rooibos Toruk (En Kôss från Gôtet).
Dessa vinnare är:
Nummer 12: Carita - Hej, jag är med! Favoritprodukten är ”Prickig kakburk, Polka Knopp”. Helt i min smak. Med götet så förknippar jag Liseberg helt klart. Det är det första som ploppar upp.
*
Nummer 26: Tova - Vilken härlig tävling! Och en ovanligt rolig fråga, jag har ju nämligen en mycket speciellt förhållande till Göteborg. Tillbringade alla mina barndomssomrar hos släkten på Västkusten, och för mig är det fortfarande lite av paradiset på jorden: de salta baden på Tjörn, soliga dagar på Avenyn med en glass i handen, det lyckliga pirret när man gick genom entrén på Liseberg…Även om vi inte är där lika ofta nuförtiden så är det och kommer nog alltid vara staden i mitt hjärta. Och så ett favorit-te då: det blir nog det gula champagne-teet, låter mycket spännande!

*
Nummer 3: Petra - Svart te med citron/lakrits såg spännande ut – men det fanns många sorter och andra saker som såg spännande ut också! Göteborg för mig är Liseberg – förstås det första som dyker upp – men också härliga uteserveringar, mysiga människor och skön shopping (gillar förresten uttrycket att man kan sova PÅ teet) Kram
*
GRATTIS ALLA TRE VINNARE!
'
Teet kommer från TEFROSSA med posten inom kort!
Jag skall klura ut någon skoj tävling att ha här inom kort också... Men nu hägrar bädden!

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Grattis till er alla som vann.
Härlig läsning.
Kramen Synnöve.